12 Şubat 2012 Pazar

Tinbahar


Hipnopedik sorunsalım bunu sorun etmiyorum


Kokmuş sesleri eşeliyorum sabahtan beri
Sararmış anneleri, yararmış aynalar sahi
Tinim bu benim fazla centilmen ne dersiniz
Cinim ya da konyağım benim şiir ah bir bilseniz

Kelime oyunları tanrının işi kedilerin değil
İzafi bir tanımı vardır belki bütün şairlerin
Çikolata yedi demin otobüsteki küçük şirin
Yemin ederim ölmedim vallahi yemin ederim

İnsanın başka meziyeti olmalı ölürken aşkla
Yaşla ilgisi yok acının sorun bakın dünyaya
Bugün yarın başlar utanç üstelik yalanlarıyla
Tinim bir bahardır sizi üzmek istememiştim


Ve hipnopedya günlüğüme kendimi denkledim



Emre Gürkan Kanmaz
Psychedelic illustration : Diego Poveda


2 yorum:

hemera-nyks dedi ki...

konudan bağımsız konuşucam temana bayıldım :)

nyks

Emre Gürkan Kanmaz dedi ki...

teşekkür ederim dost :) sevgiyle ...