9 Ocak 2012 Pazartesi

Organizatör omurganda şeffaf partime dair ...

Yine cinnet geçirir tabiatın
Yine sen varsındır şiirin içinde …



1 /

Bir çatlaktır aşk, eminsindir kalbinden
Memelerinden taşan trafikler biliyorum;
Zarif ve tıkalı …
Bir an anason kokar ortalık yerinden
Ağlayan dudaklarımız, hatrını kıramıyorum.
Maruf hep ilk afakan !



Bak böyle olmayacak en iyisi aldıralım kelimelerimizi
Ağaçlarımız yanacak, büyük toprak parçası ellerimizdir.
Organizatör omurganda şeffaf bir partidir izli düşüncem
Kime selam vereceğimi inan bilmiyorum ben böylesizken …


2 /

Yarın, bir kez daha öldürmeyecek sevgilim
Yani yarın, donuna kaçırmış çocuğun yediği dayak !

Ve yarın yani nasıl söylesem bilemiyorum
Kırılmış kaburgamda kaşınacaksın ha bire …



6-10 Ocak 2012


Emre Gürkan Kanmaz
Fotoğraf : Yves Lecoq


Hiç yorum yok: