1 Temmuz 2009 Çarşamba

Gündelik notlar


* En sonunda ceplerimi doldurabildim
Ama rüzgarla

* Bir heykeltraşı anlayamamamızın en acı yanı
Hayatımızı şekillendirirken bir heykeltraş olduğumuzu unutmamızdandır

* Hangi perspektif ölümü kabul edebilir
Hangi başına buyruk kader
Hangi iz düşümü ?

* Öpüşüyor musun gökyüzüyle
Yine elektriklenmiş bütün tenin

* Ne çok vakit var ölmek için bugün

* Ayyaş bir rüzgar çekti içini
Döküldü kelebekler

* Sırt çantamın içinde
Tıka basa Cağaloğlu

* Mızıkasını son kez çaldı başasker
Ölüme direnmek soylu müzikal

* Ölüm kabuk değiştirirken
Şiir , yaşama en genç mitoz

* Biliyorsun yağmuru severdik
Ekerdik yüreğimize ıslak hüzünleri

* Penceremin iskeletinde kurtçuk banyosu

* Biliyordum
Olmadığını gecenin
Yıldızların öyküsüymüş
Senin gece dediğin

* Sonsuzda bitiştim

* Çok biliyorsan söküğünü yama
İpliği işleyen bir günün inceliği

* Turp gibi sıkıyorum kendimi
Yine de içimde kalıyor anlam

* Martılar dökülüyor saçlarıma
Her biri bir bulutun gözyaşı

* Dudaklarında eziliyor kelebek
Çeliği çiğner gibi öfken

* İnsan demişken alımlı bir ilkbahar sabahı
Zeytin çekirdeklerinin arasına gizlendi dilim

* İçine kırışan kağıdın vardır şimdi
Notaların ve virgüllerinle

* Saatim olsa bakardım şimdi
Her yerim zamana bulanık halde
Her yeri zamana buluyorum

* Bin dallı kelimeler giriyor gözüme
Böceğin ısırdığı yerde kayboluyoruz

* Çekilirse kuşlar gökyüzünden
Bulutlar üstümüze düşer


Emre Gürkan Kanmaz

Hiç yorum yok: