7 Ağustos 2009 Cuma

Susmak nedir bilmiyorum


Kaldırdım susmayı
Arasına koydum kitaplarımın

Düşüncemi parlatıyor şiir
Işıldıyor ellerimin değdiği her sayfa
Bakıyorum insanlara
Sıvası döklmüş bir düşün balkonundan

Daldırdım susmayı
Zihimin öfke gölüne
Kararsızlığım tufan kopardığında

Masum gözleri var dünyanın
Güneşe bakmaya çekinen
Bedeni çok eski bile olsa
Toğrağını bildikçe
Çocuklar gibi açılıyor çiçekleri
Bilgiye aç
Özgürlüğüne düşkün

Saldırdım susmaya
Ay ışığında kemiğine ulaştım dilinin

Her sabah benimle uyanan
Bir sorum var
Duyacağım cevaptan korkuyorum
Kalbime ulaşıyor
Kapıların ardına
Ahenkle dalgalanan yeni yıkanmış
Saçları gibi kokuyor İstanbul ' un
Sevesim geliyor

Bilen yok mu
İnsan niye böyle insan


Kandırdım susmamı
Ona çok uzak bir yer için
Uçak bileti aldım

4/5/04

Emre Gürkan Kanmaz
www.oezers.com

Hiç yorum yok: